22.6.13

VIDEO - mijn favorieten!


Lieve allemaal, hier presenteer ik jullie mijn eerste favorieten video! Ik vind het steeds leuker om video's te maken en ik wen er steeds meer aan om tegen een camera aan te praten. Ik heb er zelfs plezier in! Sorry dat dit filmpje zo ontzettend lang is, zo blijkt maar weer dat ik zonder moeite 26 minuten vol kan lullen, maar ja, ik had ook wel veel favorieten die ik aan jullie wilde laten zien ;) Ik hoop dat jullie het volhouden zo lang naar dit filmpje te kijken, en wees niet bang feedback te geven, zowel positief als negatief! Opbouwende kritiek is altijd goed! En trouwens, dit filmpje is natuurlijk te zien op Youtube, in betere kwaliteit, je hoeft alleen maar hier te clicken :) Liefs 

10 comments:

  1. Hoi Aimee,
    Super leuke blog heb je, ik ga je zeker volgen!
    Nog bedankt voor je reactie.

    Love, Demi
    www.demiknightslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Yay, weer zo'n leuke video! Vaker doen. Ik weet niet waarom, maar je doet me altijd denken aan Carolien spoor, die actrice. Zie het maar als een compliment.
    xx Tess

    ReplyDelete
  3. Dat rood met wit gestipte strikje is echt leuk, staat je goed!

    ReplyDelete
  4. Wauw, je tekeningen zijn echt zo leuk! Hele leuke video, ook al is 'ie zo lang. ;-)

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Dit is het eerste filmpje dat ik van je zie. Nu vind ik je nog leuker, je komt lekker spontaan over en gewoon leuk, hehe.

    ReplyDelete
  6. Leuk filmpje! Ik snap je heel goed, ik wil ook altijd kleren dragen die andere mensen niet hebben, dat maakt het kledingstuk nog leuker! Je tekeningen vind ik erg mooi, je bent er erg goed in. Haha, ik herken het, als ik gossip girl kijk dan kijk ik het non stop. En nate blijft inderdaad altijd zo mooi! xx

    ReplyDelete
  7. This is lovely! Great blog :)

    xo Camilla

    Into The Fold

    ReplyDelete
  8. Hello Bloggers!
    Im a masters student and I need bloggers to help me with my research!
    Please take just 5 min to fill out this survey. It will be a big help! :)

    https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_enaIMs6a2mA3owd

    ReplyDelete

Your comments make me smile :)